ABAB Salaris Online: voor uw salaris- en personeelsadministratie
Met ABAB Salaris Online kunt u eenvoudig online uw salaris- en personeelsadministratie doen. U heeft 24 uur per dag toegang tot uw salaris- en personeelsgegevens en altijd actueel inzicht in al uw gegevens en rapportages.
Online salarisadministratie met ABAB Salaris Online
Samenwerken met ABAB Salaris- en Personeelsdiensten betekent dat uw belangrijkste administratieve processen voor uw salaris- en personeelsadministratie geautomatiseerd en eenvoudig verlopen. Met ABAB Salaris Online heeft u uw persoonlijke online omgeving waarin u toegang heeft tot uw volledige salaris- en personeelsadministratie en onze andere diensten. Ook heeft u altijd actueel inzicht in al uw gegevens en rapportages.
Voordelen online salarisadministratie ABAB Salaris Online
Altijd en overal toegang tot uw personeels- en salarisadministratie
ABAB Salaris Online is een flexibele weboplossing, waarmee u eenvoudig uw online salaris- en personeelsadministratie voert. Het geeft u 24 uur per dag online toegang tot uw salaris- en personeelsgegevens. Vanaf iedere gewenste plek en op ieder gewenst moment. Het resultaat: grip op uw administratie én organisatie.
Gebruiksvriendelijk en complete functionaliteit
ABAB Salaris Online is gebruiksvriendelijk en biedt complete functionaliteit. U kunt direct aan de slag. ABAB Salaris Online begeleidt u eenvoudig door het systeem. Bovendien kunt u eigen velden aan de oplossing toevoegen, zodat uw salaris- en personeelsinformatie in één systeem zijn geregistreerd.
Uitgebreide rapportagemogelijkheden
ABAB Salaris Online beschikt over uitgebreide rapportagemogelijkheden. De rapportages zijn met één druk op de knop in te zien. U beschikt op ieder gewenst moment over inzicht in bijvoorbeeld loonkostenontwikkelingen, ziekteverzuim, verlof, persoonsgegevens en mutaties. Deze gegevens geven u de gewenste input om uw personeelsbeleid op te stellen. Ook kunt u zo snel inspelen op veranderingen.
Digitale uitwisseling van gegevens
ABAB Salaris Online maakt het mogelijk om vanuit het systeem relevante gegevens naar bijvoorbeeld de Belastingdienst en het pensioenfonds te sturen. Daarnaast kan de journaalpost, na uw goedkeuring van de salarisverwerking, direct worden ingelezen in uw financiële administratie. Ook kunt u alle salarissen eenvoudig online verwerken en kunnen uw medewerkers rechtstreeks hun loonstrook raadplegen. ABAB Salaris Online is tevens te integreren met uw urenregistratie. Het resultaat is minder papierwerk en een enorme tijdbesparing.
Eenvoudig opstellen van pro forma-berekeningen
U voert eenvoudig pro forma-berekeningen, zonder dat dit gevolgen heeft voor de salarisadministratie. U weet direct hoe de werkgeverslasten van een salarisindicatie uitpakken. Ook kunt u alvast een kostenraming maken voor het volgende jaar.
Ziekteverzuimregistratie
In ABAB Salaris Online houdt u uw complete ziekteverzuimadministratie bij. U geeft eenvoudig ziek- en herstelmeldingen voor arbodienst, UWV en/of verzekeraar door aan de desbetreffende partij. Ook ontvangt u automatisch signaleringen met betrekking tot wettelijke meldingen ten behoeve van de Wet verbetering poortwachter. Zo is het eenvoudig om het ziekteverzuim in uw organisatie te monitoren en te raadplegen. Met één druk op de knop heeft u inzicht in uw ziekteverzuim en kunt u zo nodig gericht actie ondernemen.
Documentmanagement en digitaal dossier met Qwoater
Met Qwoater kunt u al uw werknemers- en werkgeversgegevens digitaal opslaan. Hierdoor heeft u altijd en overal beschikking over de personeelsdossiers. De gegevens zijn ook voor uw werknemers inzichtelijk: via het werknemersloket, de website of app.
Meer weten over ABAB Salaris Online?
ABAB is graag van betekenis. Door kennis te delen, advies te geven en voor inzicht te zorgen. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van ABAB Salaris Online of wilt u advies over veiligheid en gezondheid op het werk, over prestatiebeloningen en het belonen van uw medewerkers of payrolling? Neem contact op met Bart Leusink via telefoonnummer 0413-336515 of stuur Bart een e-mail.