Administratief medewerker Accountancy mkb
Wat vragen we van je?
-
Een afgeronde relevante opleiding op mbo niveau 4 of je bent gestart met een hbo(-AD) opleiding.
-
Zelfstandig werken en taken snel op pakken, dat past bij je.
-
Jij bent sociaal en communicatief.
-
Samenwerking vind je leuk en je bent nauwkeurig in je werk.
Wat krijg je van ons?
-
Een goed salaris tussen de € 2.317 - € 2.972.
-
Oog voor je werk-privé balans met 33-38 vakantiedagen en mogelijkheden voor flexibel werken.
-
Een participatieregeling waardoor je mede-eigenaar van de organisatie wordt.
-
Een goede pensioenregeling want ABAB betaalt 75% van je pensioenpremie.
Als administratief medewerker accountancy werk je binnen onze samenstelpraktijk. Jouw klanten zijn voornamelijk actief in de mkb sector. Bij ABAB werk je in een professionele, informele en ambitieuze werkomgeving, waarin je veel contact hebt met klanten. Je werkt in een team nauw samen met de assistent-accountants en ondersteunt ze bij het samenstellen van de jaarrekening.
ABAB is anders dan andere accountantskantoren. Er is geen partnerstructuur en we werken intensief samen met collega’s van andere disciplines. We hebben veel kennis in huis. Bijvoorbeeld in onze kennisgroepen en brancheteam. En die kennis delen we continu met elkaar. Wil je doorgroeien en jezelf ontwikkelen, dan vind je bij ons de mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan de richting van adviseur, analist óf accountant.
We zoeken een collega voor 24-40 uur per week, onze voorkeur gaat uit naar minstens 32 uur. Word jij binnenkort onderdeel van ons team?
Jouw werk als administratief medewerker Accountancy in het kort.
- Ondersteunen van de (assistent-)accountants bij het verzamelen, controleren en verwerken van gegevens.
- Als het nodig is, neem je contact op met de klant om aanvullende gegevens op te vragen. Zo help jij onze klanten hun administratieve vragen te beantwoorden.
- Je hebt veel vrijheid in je dagindeling en je hebt een mentor die je helpt met prioriteren.
- Veel van onze klanten zijn actief in de Horeca, Hightech/maak of Bouw. Deze sectoren veranderen snel en zijn continue in beweging. Dat maakt het werk gevarieerd en uitdagend. Indien jouw passie ligt bij een specifieke sector, dan is het mogelijk om je hierin te specialiseren.
Zo kan je dag eruitzien
Ochtend
Als je op kantoor komt, begin je met het bijwerken van je mail. Als je alle dringende vragen hebt beantwoord, ga je aan de slag met het invoeren van facturen en het inlezen van de bankbestanden van je klanten. Tussendoor help je collega’s die bepaalde gegevens van klanten van je nodig hebben. Schakelen tussen verschillende werkzaamheden, daar ben je goed in.
Middag
Na een gezellige lunch met je collega’s ga je verder met het verwerken van cijfers die een klant heeft aangeleverd. Dankzij jou kan de assistent-accountant nu aan de slag om de jaarrekening te maken. Je beantwoordt een aantal mails en je dag zit erop.
Hier herken jij jezelf in
Dit ben jij:
- Een afgeronde relevante mbo-opleiding op niveau 4 of hbo-AD, zoals Finance en Control, (Moderne) bedrijfsadministratie.
- Studeer je nog? Dan is het mogelijk om in te stromen met een deeltijd hbo(-AD) opleiding in Accountancy of Finance en Control.
- Heb je al ervaring met het voeren van administraties? Dat is alvast mooi meegenomen maar zeker geen pré.
- Je bent sociaal en communicatief en je werkt graag in teamverband.
- Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig en de klantbeleving staat bij jou op één. Je wilt overal van betekenis zijn en deelt graag je kennis en ervaring met anderen.
Wat wij je bieden
Bij ABAB draait het om mensen, om jou. Daarom bieden we je:
- Een salaris tussen de € 2.317 - € 2.972 (afhankelijk van je kennis en ervaring) op basis van 40 uur en een reiskostenvergoeding.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals standaard 33 (tot 38) vakantiedagen én flexibele werktijden. Het is belangrijk dat je een goede balans hebt tussen werk en privé.
- Wij vinden: hybride werken ís het nieuwe werken. Werk je thuis? Dan ontvang je een thuiswerkvergoeding.
- Een winstdelingsregeling en een uitstekende studiekostenregeling om bijvoorbeeld werken en leren te combineren. Je krijgt bij ons de kans om je talenten te blijven ontwikkelen via de ABAB Academie en diverse opleidingsprogramma’s en cursussen.
- Bij een vast dienstverband ben je mede-eigenaar van de organisatie. Tweemaal per jaar heb je de mogelijkheid om verder deel te nemen aan onze participatieregeling.
- Daarnaast bieden we je een aantrekkelijke pensioenregeling. ABAB neemt namelijk 75% van je pensioenpremie voor zijn rekening.
Iets voor jou?
Heb je de baan gevonden die bij je past? Solliciteer dan direct! Of neem contact op voor meer informatie. Als je je e-mailadres achterlaat, krijg je een melding van nieuwe vacatures die interessant voor je zijn.
Niet gevonden wat je zocht?
>> Job alert aanmaken
>> Open sollicitatie
Bel of Whatsapp
+31612964429