Support professional
Wat vragen we van je?
-
Secretariële opleiding op minimaal mbo-niveau 4
-
Je hebt een rijbewijs
-
Perfecte beheersing van de Nederlandse taal
-
Klantvriendelijk
Wat krijg je van ons?
-
Afwisselend takenpakket
-
33 vakantiedagen en de optie om er nog 5 bij te kopen
-
Informele werksfeer
-
Een salaris tussen de € 2.232 en € 3.397
Secretaresse? Die functietitel dekt bij ons de lading niet helemaal. In deze functie ben je veel meer dan een secretaresse. Daarom kiezen wij voor de benaming support professional.
Als support professional werk je voor de afdeling Support in Breda. Met jouw werk maak je daadwerkelijk impact als steunpilaar voor onze gespecialiseerde teams (Accountancy, Belastingadvies en Sales).
Jij houdt altijd het overzicht en bewaart de rust. Je gaat gastvrij met klanten en collega’s om en je kunt gemakkelijk schakelen tussen je verschillende werkzaamheden. Je communiceert open en oprecht en je voegt waarde toe door kansen te signaleren ter verbetering van processen. Je denkt mee over alles wat er binnen ABAB op je pad komt. Voor de invulling van deze vacature gaat de voorkeur uit naar 32-40 uur per week.
Jouw werk in het kort
- Ondersteunen van je collega's van de disciplines Accountancy, Belastingadvies en Sales;
- Behandelen inkomende en uitgaande post, het inplannen van afspraken en zorgen dat inkomende telefoontjes naar de juiste collega’s worden doorverbonden;
- Je houdt werkprocessen en deadlines continu in de gaten om verrassingen te voorkomen;
- Via ons managementinformatiesysteem signaleer je knelpunten en je maakt deze bespreekbaar bij de betrokken medewerkers;
- Verder zorg je voor foutloze en prettig leesbare correspondentie (waaronder fiscale en financiële rapportages) en de uitwerking van de adviezen van onze specialisten;
- Als onze klanten ABAB bezoeken, ben je een van onze vaste aanspreekpunten aan de balie.
Zo kan je dag eruitzien
Je begint je dag door kort met je collega’s af te stemmen welke werkzaamheden prioriteit hebben. Jullie verdelen de taken en gaan aan de slag. Zo herinner je een aantal collega’s eraan om klanten aan te dragen voor een webinar dat binnenkort plaatsvindt. Later die ochtend heb je een overleg met een van de relatiemanagers. Jullie nemen de agenda en de lopende acties door. Vervolgens ga je met het team lunchen.
’s Middags verwerk je mutaties (zoals een adreswijziging, een nieuwe contactpersoon of de inrichting van een opdracht) in Navision, ons uitgebreide CRM-systeem. Je beoordeelt correspondentie in de workflow en je geeft tips ter verbetering aan de opstellers. Vervolgens tref je voorbereidingen om te zorgen dat een nieuwe medewerker snel kan starten. Bij het teamoverleg van Accountancy zorg jij voor de actielijst en bewaak je de afwikkeling van de actiepunten. In dit teamoverleg komen onder andere werkprocessen, vaktechnische issues en commerciële kansen aan de orde. Achteraf zorg je ervoor dat iedereen een nieuwe actielijst ontvangt.
Jouw profiel
- Een afgeronde (secretariële) opleiding op mbo-niveau 4;
- Relevante ervaring als Support professional of secretaresse;
- Communicatief en sociaal vaardig en je houdt van een afwisselend takenpakket;
- Uitstekende kennis van de Nederlandse taal;
- Af en toe op een andere locatie inspringen vind jij een leuke afwisseling;
- Je werkt nauwkeurig en zelfstandig, je bewaakt altijd het overzicht en je kunt snel schakelen;
- Heb je eerder met Navision gewerkt, dan is dat mooi meegenomen!
Wat wij je bieden
Bij ABAB draait het om mensen, om jou. Daarom bieden we je:
- Een salaris tussen de € 2.232 en € 3.397 op basis van 40 uur per week;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 33-38 vakantiedagen en flexibele werktijden;
- Een goede balans tussen werk en privé;
- Werk je voor onbepaalde tijd bij ons? Dan word je automatisch mede-eigenaar en krijg je twee keer per jaar de mogelijkheid om verder deel te nemen aan onze participatieregeling;
- Je krijgt bij ons de kans om je talenten te blijven ontwikkelen via de ABAB Academie en diverse opleidingsprogramma’s en cursussen;
- Daarnaast bieden we een winstdelingsregeling en een uitstekende studiekostenregeling. Je krijgt bij ons de kans om je talenten te blijven ontwikkelen via de ABAB Academie en diverse opleidingsprogramma’s en cursussen.
Iets voor jou?
Heb je de baan gevonden die bij je past? Solliciteer dan direct! Of neem contact op voor meer informatie. Als je je e-mailadres achterlaat, krijg je een melding van nieuwe vacatures die interessant voor je zijn.
Niet gevonden wat je zocht?
>> Job alert aanmaken
>> Open sollicitatie