Mijn ABAB
Speciaal voor onze klanten is Mijn ABAB ontwikkeld. Mijn ABAB is uw persoonlijke online omgeving. Met Mijn ABAB kunt u direct gebruikmaken van onze online dienstverlening en beschikt u altijd over actuele management- en stuurinformatie.
Wat biedt Mijn ABAB?
- Inzicht in uw actuele cijfers waar en wanneer u wilt.
- De bedrijfsmonitor: al uw bedrijfsgegevens en managementinformatie binnen in één overzicht.
- Mogelijkheid om uw resultaten te vergelijken met die van de afgelopen perioden.
- Uw financiële administratie, personeels- en salarisadministratie in één gebruikersvriendelijke online omgeving.
Daarnaast heeft u altijd en overal toegang tot uw vaste team van de adviseurs van ABAB Accountants en Adviseurs. Ook is het de manier om documenten digitaal te raadplegen en veilig uit te wisselen. Mijn ABAB biedt u uitgebreide ondersteuning voor uw dagelijkse werkzaamheden.
ABAB heeft de belangrijkste financiële en administratieve processen geautomatiseerd. Via uw persoonlijke omgeving in Mijn ABAB heeft u toegang tot uw digitaal archief.
Wat zijn de voordelen van het digitaal archief Mijn ABAB?
- Toegang tot alle jaarverslagen, adviezen en afspraken.
- Eenvoudig aan de fiscale bewaarplicht voldoen.
- De mogelijkheid om eigen documenten te scannen en uploaden
- Alle gegevens eenvoudig terug te vinden.
- U kunt uw documenten rechtstreeks naar bijvoorbeeld de Belastingdienst of Kamer van Koophandel mailen.
Als wij uw volledige administratie uit handen nemen of als u zelf gebruikmaakt van ABAB Online boekhouden, heeft u in Mijn ABAB tevens inzicht in de actuele stand van zaken.
Mijn ABAB-app
ABAB heeft speciaal voor haar klanten de Mijn ABAB-app ontwikkeld. Via deze app heeft u altijd en overal toegang tot uw online omgeving Mijn ABAB. De app is gratis beschikbaar in de appstore van Apple en Google en te installeren op uw smartphone of tablet.
Wilt u meer weten over het gebruik van Mijn ABAB? Neem contact op met Erik Gilden, via telefoonnummer 040-2942694 of stuur Erik een e-mail.
Ook interessant voor u: